BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Monday, February 21, 2011

22 going to 23


dulu time zaman kecik-kecik aku selalu berangan nak jadi perempuan yang sangat cantik, nak gigi lawa, nak tinggi macam model, nak hot gojess macam awek-awek american next top model.tapi kecik-kecik aku tak lawa so tembam muke cam anak cina sesat mana ntah.
hahaha tapi tuh cter zaman dulu-dulu eh tak dulu sangat pon padahal baru masuk 3 tahun aku berubah.hahahah

buat kata mak, dulu aku mane ade kesah gemok ker, pakai seluar pendek ke, cap ke tepi ker, pierce bibir ker, memang time tu lantaklah apa nak jadi.

but now dah tak dah since aku rase wah cam cepat gila aku membesar now dah 23 lah weh;)



ha mak saya dah besarlah ;)

No comments:

Post a Comment