BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Sunday, August 14, 2011

iftar dengan budak2 unisel RP


hari sabtu lepas aku berbuka puasa dengan budak2 RP unisel ( RP - RUMAH PANJANG) hahhaha aku menyebok lah sebab lama tak jumpa kawan-kawan unisel. haa yang bestnyer bila dah lepas 3 tahun ada yang dah kerja macam-macam tempat, ada yang belajar lagi buat degree ada yang berniaga rojak (tuh tak sure confirm dia. so lokasi berbuka hari tuh dekat taman kemuning flaming steamboat buffet. bayar RM20 tapi dorang yang over makan sampai membazir. si kuda lah makan banyak2 sampai tak terhabis membazir jerk. si sopie sebok plak kacau si ganu mentang-mentang ganu tuh comel lote. hahahah.



ni gara-gara sebok nak bergambar habis rambut aku meleket dengan marshmallow si sopie yang dicampur ice cream dan cokelat cair. sebab over excited marshmallow kat mulot dia kene rambut aku! memang over lah kau sopie.





sopie tak habis-habis usik ganu kesian ganu kene buli hari tuh.



si kudA memanglah suka sangat ambik makanan banyak-banyak lepas tuh tak habis. penat aku bising-bising.





malam tuh aku balik dekat pukul 11 lebih tapi diorang lepak-lepak lagi tak puas lah melepak kejap jerk. hope lepas ni boleh lepak lama-lama.




No comments:

Post a Comment