BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Tuesday, October 19, 2010

perasaan itu tak berapa sesedih

aku dah sepuluh hari demam,dengan flu macam hampeh dengan aku nyer batok ala rock star.
sejak akhir ni aku asyik mengidam dan kuat makanlah.aku melepaskan stress kerja dengan makan tanpa hiraukan perasaan orang kampung yang suka aku jadi ratu kebaya.ekekeke.
macam bangang jer ayat aku macamlah aku cun sangatkan angkat bakul sendiri.
kak siti pon satu suka sangat tag kat fb aku gambar masakan dia sampai aku terliur dan kadangkala ada sampai termimpi mimpi makanan tuh.contohnya macam cake cokelat yang kak siti masak tuh.



hari sabtu hari tuh,aku naik gila shopping sampai duit aku dah cetek.sorry yem aku guna ayat kau cetek.ekekekek.tapi al-kisahnya aku ada nampak satu beg sekolah yang sangat comel,beg domokun tuh memang cun kaler purple.tapi aku tak jadi beli sebab aku beli short dress.huhu.so akulah sangat frustkan tak dapat beli beg tuh sebab kene simpan duit.beg domo ouh beg domo kenapa kau goda aku ah?

*sedang guling guling kat lantai mengenang nasib kempunan beg mono =(

No comments:

Post a Comment