BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Friday, December 24, 2010

Christmas dinner


hari rabu hari tu tepat kol 6 petang aku ngan ninie bajet gile hot lah en, macam orang gile tak habis2 snap gambar before pegi Christmas dinner. time tuh fauzi budak IT Engineer kita orang baru masuk. dengan bangganya fauzi bajet dia lagi hot.sambil berangan-angan nak tinggi macam kita orang.gahahahha.fauzi lepas ni kau tolong pakai high heels okeh babe.



time ni dengan tak boleh blar eza terselit-selit kat celah bedah sebab nak gak posing. dalam ni muka fauzi macam wah ko sangat bapak ayam.gahahah "jangan amek hati fauzi", kang kene jual.



Time ni kat restoran pusing-pusing weh aku gayat weh naik tinggi macam ni. makan pulak aku suke ikan salmon letak limau.perghh terbaik dari ladang babe.



dengan muka sangat confident aku dengan ninie tunggu boss aku.takper tunggu berbaloi cos naik bmw x5 duk sebelah boss.meriahhh u olllsss.



now aku ngah tunggu fauzi yang sedang makan kat fatimah restaurant sambil aku duk kat opis sorang2.

No comments:

Post a Comment