BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Wednesday, July 13, 2011

Apa pon tak boleh lah


Jumaat ni genap 3bulan aku dah tak kerja dan tanam anggur dirumah =_='
Apa pon tak bolehlah. Banyak kerja aku apply, tapi satu pon takder rezeki aku.
Nak kata aku demand Gaji tak pulak. Untonglah kawan-kawan aku yang mana kerja ngan PETRONAS sebab ada sedara mara tolong. Huuhuhu kesian aku duit simpanan pon dah tak ramai. Nak shopping just tengoklah jer lah nak beli kene simpan duit.
Jumaat ni ada interview kat SYABAS as procurement Assistant. Hope dapatlah kerja cepat-cepat. bosan dah duk rumah jadi maid tak bertauliah.

Adoii Apa pon tak bolehlah~

No comments:

Post a Comment