BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Tuesday, July 12, 2011

yem



jumaat ni yem ada Viva dan dia risau sangat-sangat sampai dia stop main game disebabkan dia cakap dia cuak. maknanya dia risau lah tuh kan. Tapi bagi aku Yem kan GENIUS ayat dia selalu cakap kat aku. memang pon dia genius main game. lagi dua hari, jumaat bakal menjelma. Yem cakap dia tak pandai, tapi aku selalu cakap dengan Yem aku confident dengan dia sebab aku tahu dia ni belajar last2 minute pon bijak.

Yem, janganlah nervous sure boleh buat punya viva tuh nanti bulan october boleh graduate kan nanti fara bagi bear besar sama besar cam Yem tapi comel ikot fara lah :)
Yem chayokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!


p/s : Mr. awesome do your BEST!

No comments:

Post a Comment