BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Saturday, July 16, 2011

selamat hari sabtu!

semalam aku pergi makan dim sum sampai perot nak meletop sebab banyak gila makanan sedap-sedap. nak kata tak baca doa dah baca dah. hahahahha. macam biasa since aku tak keje Yem lah belanja aku makan. heheh thanks syg nanti fara dah keje claim balik okeh belanja-belanja ni :p



aku tak tahu apa nama benda ni. tapi dia macam ala2 mini murtabak tapi sedap walaupon lembik-lembik, the best part aku tak reti pakai chopstick pastuh aku suruh yem yang ambikkan. dalam hati aku loncat-loncat. wah-wah romantiknya pakwe aku ni ambikkan makanan. hahahahah.



Ilah ngan julie sebok tick2 box for dim sum menu. aku sure tak tahu lah kan. sebab aku pandai makan jerk :D







ada itik okeh. dah tentu aku tak makan itik sebab itik adalah makanan favorite BELLA :P



yaya she so excited with her birthday present sampai tak sabar-sabar nak bukak hadiah tuh. ekekekke. Yem lah semangat tolong pasangkan~





ha ni parents yem :) abah sebok layan yaya





jeng-jeng saperkah gerangan teruna ini.
hahaha dah tentulah YEM KEPAM kesayangan aku.
atau kata lain pengerang jantung pisang den.



p/s pictures by Raja iskandar putera. curik is punya gambar kat facebook :D

Petang tuh aku dinner pulak ngan abg see and his gf. makan lagi.adoiiii
APA PON TAK BOLEHLAH~ gemoklah aku camnie!

thanks to is, yem, ilah sebab belanja-belanja. aummmm

No comments:

Post a Comment