BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Thursday, December 3, 2009

arif dahalan


hey..hey..
nama dia arif..
merangkap kawan seperjuangan yg gila2..dia paling suka kumpul kasot..
aku suka panggil dia mukhsin,dan aku kononnya adalah orked...
ahaks..

1st impression dia dekat aku,minah ni kalo himpap aku sure aku mati..
1st time aku jumpa dia waktu aku balik keje dalam train..dia pandang aku bukan puji aku cantek,tp sebab aku telebih sudah mesra alam...
tahu tak kenapa aku paling sayang ngan arif ni..sebab dia kawan baik aku..yg selalu berada disisi aku..
bangunkan aku waktu aku jatuh..

vavavava_____+ aku memiliki banyak persamaan dgn dia..
(spec rayban,kasot mickey,nescafe oh nescafe,photography dan blablabla)-banyak sampai tak terhitung oleh jari jemari ku yg lembot ni..ekekeke..

sorry++++banyak sangat aku madah pasal arif,dia juga merupakan ex opis mate aku dekat offshore..tulah arif saper suh kutok2 aku..kan aku dah jadi kawan kau..ekekek..

to ARIF DAHALAN!!~

domo arigato gozaimasu coz be a part of my life,thanx sebab jadi temanku,
pelangi ku,sengalku dan suka duka ku..
thanx2..(ko boleh dapat anugerah best fren award)

xoxoxox
-fara-

No comments:

Post a Comment