BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Tuesday, December 8, 2009

keindahan yasmin


aku mengambil cermin mata ku..
kerana aku rabun tanpanya..
disebalik cermin mata ini,masih setia ada lagi sepet dimataku..dan lalu aku tersenyum..
kelihatan adik ku masih lagi bernyanyi riang dengan lagu kegemarannya..
'ikan di laut asam di darat dalam periuk bikin mufakat'..
ramadhan hampir tiba..kerinduan ku terhadap sentuhannya..
adakah lagi param basikal?
adakah lagi keindahan ceritanya.
aku mula gubra..
orked mula mencari mukhsin nya..
dan aku pula merindui karyanya...
aku mula menyarung kebaya dan baju kurung..
dan mula berbahasa inggeris..
kerana karyanya mengajar aku erti budaya dan nilai kehidupan..
dan erti hidup ceritanya mengajar aku sebuah kehidupan..
terima kasih yasmin untuk keindahan yang telah engkau semaikan..

No comments:

Post a Comment