BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Friday, May 14, 2010

bi-su

aku berdiri tegak seperti tiang yang kadangkala aku tidak tahu bila tiba masanya akan jatuh.
ketika aku sedang berdiri,maka datanglah angin yang meniup bayang-bayang manusia.
aku sedang kaku..
berjalan hingga kearah tiada penghujungnya.
hari ini aku melakar lukisan wajah,mungkin tak sehebat pelukis terkenal.



lalu,aku mula berbicara pada kata-kata dunia,
hidup tak semua yang kita dambarkan..
tidak seindah hikayat lagenda..
tidak seperti cerita tentang Adam.

tapi aku masih lagi keseorangan.
melakar sejarah hidup yang tiada kata-kata teman.
sedang aku penat dan lelah.
aku mula senyap.
lihatlah - takdir itu amat bisu,
dan aku cuma sebahagian dari "ceritanya"

No comments:

Post a Comment