BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Friday, May 7, 2010

bye bye biotech

hari ni hari terakhir aku kerja sebagai staff cssd.macam2 ucapan aku dapat,kad dan senyuman aku dapat.guys,i gonna miss u all-lepas ni pergi hiking ker melancong ker main go kart ke ajak aku tau.
1st aku nak ucapkan thank u kat razif aziz cos bagi kata2 semangat kat aku before dia pergi chicago.

i love u guys..

nik naziah-thanx sebab jd kawan aku,teman aku nak pelok2 dan berangan bersama2..nik pasni aku dah takder kalau kau nak duduk kat peha aku dan pinjam sikat.
azie-pasni aku tak boleh buat nescafe kau lagi tau.
pui yee- kau tetap melayu walaupon kau cina.huhuhu..mesti rindu nak dengar kau berceloteh.
asri-ingat saat aku pegang tangan kau sebab takut nak panjat broga hill..babe keep in touch.
rozie-hari ni dekat 10 kali kau lalu depan aku kata kau sedih jgn sedih ye kau tetap senior aku 1 unisel.
liza-mu jaga adikmu si nik naziah ni..kang dia asik complain nak berenti keje.
andrew-bro dont forget me..kau kawan baik aku.
fazzil;jangan lupa pelok bear mr bean kalo rindu fara.sorry tak dapat teman jogging lagi dah.
azlan low-lan jaga diri elok2 jangan senyap jer tau..
siew mun-dont be sad lah dear..i'm here for u lah..
angela lai-HELLO angela..i will miss the way u say good morning to me.
amiey ahmad-kak pasni u baca blog i selalu k..jangan lupa produk2 terbaru bobby brown dan mitch and marc..kak thanx cos dulu selalu dengar cerita2 pasal my bf.
kak june-congrats dah dapat anak sorry cos tak sempat jumpa.
qabrini-babe pasni calling2 aku yee..jgn asik call vivi jer..take care.

guys thanx for everything..pasti akan rindu korang semua..

yang penting aku tetap gothic walaupon jauh dari korang..ekekekek

2 comments:

  1. I know u will always be there for us!
    All the best!
    Next time we have makan-makan trip again, u must join us ya!

    ReplyDelete