BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Saturday, May 15, 2010

j-e-n-d-o-l


jam menunjukkan jam 1.43pagi dan aku masih lagi tak boleh tidur walaupon...

sakit kepala+stress+sedih+marah=silence.

aku hari ni mood macam kurang okeh.aku rasa gila sunyi dan perlukan sedikit ruang dan waktu untuk diri aku.aku ingat lagi kalau aku sedih aku suke tengok movie laila isabella,sebab citer ni sama macam aku dulu.serius aku sangat merindui diri aku yang lama yang orang tak perlu nak fuck pasal life aku,dari sekarang banyak aku makan hati dan sakit hati-my favourite quote-sebab nak jaga hati orang,hati aku macam sampah..dan sekarang hati aku macam sampah.

cd laila isabella aku dah hilang dah dekat 2tahun so aku gilalah dan psycho cd ni hilang,macam haram jer.aku sanggup tengok citer ni kat youtube.yang penting aku ada entertainment aku balik.

aku suke watak laila dalam citer ni cos macam diri aku yang dulu.aku rindu baju2 lama aku,aku nyer seluar lobos,aku nyer cap,rambut pendek aku.waah 2tahun aku berubah..
kadangkala aku tanya pada hati aku..happy tak aku?
mungkin ya mungkin tidak..
takper-aku selalu tepuk dada tanya hati!!!

"minum cendol hari sabtu memang dasar kepala batu"
macam tuhlah perangai aku.

yang penting ada aku kisah?

No comments:

Post a Comment