BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Tuesday, January 26, 2010

chubby itu cool ok!!

kerja yang banyak dipagi hari..takperlah breakfast nanti-nanti..kata hati kecilku..
ajie pulak suruh aku hantar surat..
ok mari kita pergi hantar surat ajie,setelah siap menaip alamat penerima,dan post kan ditingkat 21..(despatch room)

lokasi;level 21 (despatch room)
masa; tak lama lah dalam 5minit mcm tuh (12.36pm)

sedang aku sibuk2 nak letak surat yg hendak dipost didalam tray,boleh tak korang bayangkan..driver CEO kata,eh fara dah chubby..kene kurus sikitlah..barulah mantap..blablabla..

aku yang sedang syok jalan ni,berhenti tiba2..dalam hati,tuhan jer tahu..
tahap kepsychoan aku telah meningkat pada 289%..gila ape,menempah maut kau kutuk aku!!~
hohohoho..boleh buat lawak ker driver ceo ni..

aku jawap jer balik,takperlah fara gemok2 pon bf syg..
nah at least bf aku tak kisah aku gemok...
mentang-mentang aku besar,diorang suka pangil aku raksasa..
amboi2(buat kata azwan ali)..
hey2..chubby itu cool ok...
i love myself bebeh..

so temanya,jangan kutuk aku..sebab aku tak suka judge orang..
sebab nanti tuhan marah beb..free2 jer dapat dosa..
baiklah,sampai disini saja yup..
aku nak pergi lunch..
makan jerlah...
hoho;petang karang lari 1 klcc..hohoho

No comments:

Post a Comment