BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Wednesday, January 20, 2010

harus aku terbang ?

semalam aku dapat msg dr Lyana,dia ajak aku pergi interview air asia crew cabin..huhu.teringat pada tahun lepas,aku jumpa lyana balik pon dekat MAS punya interview..dengan manusia yg ramai mcm nak tengok konsert linkin park dekat Subang time tuh..dalam benak hatiku,ramai gila nak jd stewardess????time dekat interview tuh punyalah banyak ragam manusia yg penat aku nak tempuhi..macam2 jenis kriteria wanita yg aku jumpa..



contohnya;-

* perempuan yg perasan diri dia hot dan perlu jd stewardess.

* terpengaruh awan dania...
(teringat waktu interview MAS,aku rasa batak gila bila org yang interview aku tu kata aku ni awan dania,sebab rumah aku ASTRO dah kene potong!!~so memanglah aku tak tahu awan dania tuh ape bende!!)

* sebab nak glamour!! kalau nak glamour better kau pergi jadi model..

* paling poyo aku ingat ada sorang minah ni dahlah bajet hot dan cun, time interview alamak hancus BAHASA INGGERIS nya..heheheh
(fara tak baik kutuk orang beb,tuhan marah!!~)



back to the story;

dulu aku adalah minat nak jadi stewardess,tapi sekarang aku tak tahulah..
huhuhu.aku prefer kerja di office,mengadap paperwork yg banyak..hohohoo..
paling aku gelak sampai sekarang,ayah aku tak suka gila aku jadi stewardess..kahkahkah..siap gi masjid lagi doa banyak2 harap aku tak dapat interview tu..dia kata susah..nanti aku malas nak bangun pagi..
asyik tido jer...pastuh ayah aku kata,kerja tak ikot time..dari aku gemoxx boleh kurus..

sabtu masih ada lagi 2 hari,aku masih menghitung hari samaada aku perlu pergi atau tak? tapi aku ingat lagi kata2 lecturer aku kita kene berusaha dan yakin untuk berjaya..hohoohoho (aku rindu gila HJ.ZUL)!!
++++DIALAH LECTURER YG PALING BEST KAT DUNIA YG SELALU CITE PASAL KUCINGNYA ORANGE+++++

esok dah 22 january, Faiz akhbar pasti sudah terbang dari melbourne ke tanah air..
tuhan,harus aku terbang?atau stay sahaja dibumi?

No comments:

Post a Comment