BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Tuesday, January 5, 2010

yang aku namakan dia indah itu merah jambu

hari ni aku agaklah moody,secara tiba2 office aku busy..kebetulan aku pula pakai baju kurung pink...gara-gara aku nak kejar masa buat kerja,tibe baju kurung pink yg paling aku suka terkoyak..waaaaaaaaa...sedih aku...gara-gara aku berlari tadi,high heel ku tersadung pada kain baju kurung aku..mahu aku tak sedih plak,baju kurung ni banyak kenangan dalam hidup aku.kenangan manis aku jumpa si dia..huhu..baju kurung pink ni hazel yg hadiahkan.aku selalu memadankannya dengan handbeg liz clairbone bila menyarung baju pink ni..adess..hari ni aku agaklah marah...dengan tiba2 meja ku penuh dgn manusia yg suka menyebok...huhu..tapi baju ni lah paling banyak kenangan manis..sampai bila2 aku tetap akan ingat..

No comments:

Post a Comment