BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Wednesday, January 27, 2010

yeah faiz dapat kerja dah!!


semalam waktu kat A&W hazel call faiz..yeah,faiz kata dia dapat kerja..
gilalah faiz baru sekali interview dah dapat kerja..kan dah cakap faiz kan power rangers..sangat power..hohoho..ape barang power puff girls kan faiz!!hahahah
back to the story,faiz ni pandai lukis2..aku rasa maybe time dia kecik2 dulu mesti dia suka menconteng dinding dirumah..hasilnya..nah sekarang faiz dalam jurusan architecture..aku suka tgk blog faiz..kalau ada lukisan dan design baru..pasti aku takkan ketinggalan...
ape yang aku suka pasal faiz..walaupon faiz tahu perangai aku gila2..tapi dia still layan aku..hohoho..
kembang pipi aku setaman klcc..faiz dah dapat kerja..its mean dia tak payah balik melbourne dah..boleh lah aku jumpa dia selalu..hohoho
faiz,congrats kat faiz..huhuhuhu..
pasni kita boleh meraikan faiz dapat kerja dengan teh tarik kat pelita..
sebab hazel suka sangat pergi pelita.maybe dia suka usha mamat kat pelita..
banyak woo mamat hensem kat pelita..adess.terbongkar plak rahsia..ekekekeke..

No comments:

Post a Comment