BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Monday, January 18, 2010

faiz cepat balik!!



hari ni 19 januari,2010..lagi 3 hari faiz mesti balik dari melbourne..rindu gila dekat faiz..hahah,ingat lagi suatu hari di bulan mei tahun lepas..dengan selamber jer pegang tangan faiz..motiff pada hari itu adalah dating gila-gila suka bersama faiz akhbar..
serius faiz ni kecil orangnya..tapi comel..jeles gila tengok badan dia yang kurus tuh..anyway,congrats faiz for ur convocation last year..hohoho..dah convo dah faiz kita..lalalala..aku akan beri 5 sebab kenapa aku suka kawan dgn faiz;



sebabnya;-

* faiz lagi kecil dari aku..(slim)
* faiz ni baik lah
* faiz suka snap gambar2 yg cun..rasa tenang jer bila tengok gambar yg dia snap..
* faiz ni simple jer, tak suka menyusahkan orang..
* faiz ni jenis open minded..

aku kat office ni pula,still counting to meet him..hoho..motiff?sebab faiz dah janji nak bawak balik hadiah besday dari melbourne..dengan macam-macam benda yg aku fikirkan..
eh faiz,faiz bawak balik ape je hadiah utk fara..mari fara teka!!~
* kangroo?
* kaola?
* tak pon dolphin sekor??
lama ni fara tunggu..adesss...

to faiz akhbar,
hey2 cepatlah balik..tak sabar nak jumpa faiz..nanti kita boleh dating gila-gila suka sambil minum teh tarek di pelita klcc..
and then, we snap picture cute2..
dengan motiff,harap aku cute dari faiz..
tapi hakikat sebenar memang tahu pon..
ekekek;maaf faiz aku over sikit..lalalla

tahu tak cita2 aku sekarang nak jadi ape?nak jadi pandai cmm faiz..faiz pandai woo..
english dia sumpah power rangers..kalah lah ultraman..
tuhan,bagi aku jumpa faiz lagi yup..sebab dia kawan aku yg sgt best..

No comments:

Post a Comment