BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Sunday, January 31, 2010

de gua ada career de!!~





semalam aku happy gila dapat keluar tengok movie adnan sempit..gila2..hohoho..tawfik pulak jarang tgk movie melayu..ayat paling tak boleh blar..

"de gua ni ada career de..lu ingat de bos2 gu dia tahu ker photostat kertas yg banyak2 de"..hahahah sengal2..

aku tgk movie tuh gelak sampai keluar air mata..balik jer dari tgk movie,aku dgn tawfik sesat jalan..tawfik mengunakan kuasa power puff girls nya dalam erti kata lain..He use GPS ler..hohoho..

weh tawfik,happy tak tgk movie dgn aku..sorrylah aku banyak cakap ler..aku memang mulot takleh nak kunci..ekekekek
anyway tawfik thanx bawak fara g tgk movie semalam..happy2 gile..
ingat dimana ada kemahuan..disitu ada highway..ekekekkee

to tawfik;hey2 nanti sudi tak awak tengok wayang dgn saya??tapi saya nak guling2 atas pangung wayang kalau movie tuh kelakar..jangan time tuh hilang ingatan yaa..ekekekek
(ayat nak poyo)...

No comments:

Post a Comment