BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Wednesday, January 20, 2010

syukur itu indah

setiap hari bangun pagi,walaupon lambat datang kerja..
tapi perkara pertama yg perlu kita buat ialah bersyukur pada tuhan..
syukur itu indah,seindah keagunan ciptaan tuhan..hari ni aku bersyukur lagi..
sebabnya,aku masih lagi hidup untuk teruskan kehidupan seharian..syukur itu indah,sekiranya kita tak mengharapkan balasan..

hari ni aku bersyukur,walaupon bangun lambat pegi keje,tp still boleh dtg on time..
hari ni aku bersyukur lagi,sebab hana belanja aku makan..ekeke
(thanx hana ye belanja aku makan)-semoga kau dimurahkan rezeki-aminn)
mak kata,kita patut bersyukur dengan apa yang kita ada,apa yg kita miliki..

tapi jangan sekali megeluh,
tuhan tak suka pada org yg suka mengeluh..
cuba lihat dan buka mata luas-luas..indahkan dunia sekiranya setiap nafas kita bersyukur pada tuhan..



hohoho;aku sentiasa belajar utk bersyukur ramadhan tahun lepas sgt indah,
bersyukur dapat ramai kawan,bersyukur sebab aku ada 2 handphone,bersyukur hari ni aku tak jatuh sebab pakai baju kurung(selalu kaki aku akan tersadung bila pakai baju kurung),bersyukur sebab dapat kawan dgn nikgee,qab,arghhh semualah,bersyukur sebab tinggi,bersyukur sebab tuhan selalu bg aku pertolongan,bersyukur sebab walaupon perangai aku sewel kadang2 tapi ramai syg aku,bersyukur sebab dapat kawan baru tawfik hafiz ibrahim,bersyukur sebab tuhan makbulkan doa aku(sebab aku dah baik balik dgn mukhsin)yeah!!~bersyukur sangat-sangat..

syukur itu indah sekiranya,kita sentiasa mencari cinta tuhan,
syukur itu akan manis sekiranya kita sentiasa ikhlas dalam berdoa.
syukur itu mulia sekiranya kita sentiasa redha apa yg tuhan berikan..

RENUNG-RENUNGKANLAH & SELAMAT BERAMAL..
(Mcm ayat ustaz dalam radio kan)

No comments:

Post a Comment