BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Monday, January 4, 2010

hairban itu putih


hohoho..morning sang matahari...

setelah aku bangun pagi,melihat kearah jam yang masih lagi menjerit-jerit di sisi katil..yeaaahh..mari bangun,ayuh kita pergi kerja..
aku menyarung baju kemeja putih hari ni..mula-mula memanglah tak suka baju ni,disebabkan badan aku naik..adess..badan aku sayang kau walaupon kau agak ?>.+&*%@&?! chubby..hahhaha..

ketika melihat diriki dicermin..eh sudah kau panjang rambut???cepat ya..
teringat waktu di unisel setahun yg lepas,gara2 amoi dekat kedai gunting tu salah potong rambut aku,aku telah decide utk membuat rambut pacak..kononnya,rambut ala-ala faizal tahir lah..time tuh,faizal tahir nampak sungguh hensem bila memakai rayban dengan fashion rambut barunya..hahaha

back to the story...
aku ambil hairban diatas almari mekap,memakainya..hahha,aku mengubah dan mentransformkan rambut ku seperti rambut audrey kathleen herpburn..suka sungguh aku pada si dia,cantik..oh rambut,cantikkah kau hari ni??
hahha,kalaulah cermin tu boleh berkata2 pasti dia akan bilang,weh makcik dah pukul berapa,kau tak reti-reti nak pergi kerja ker??hahhaah..

sesampai di office,setelah berpeluh2 berjalan dari ampang park ke menara atlan..

selalu rambut ni dah mcm perempuan sihir..hahahah..
hari ni lebih dari 15 orang kata,hey rambut kamu cantik dgn hairban tu..
pergi salon ke??tetiba aku teringat iklan shampoo di TV..guna jari pon boleh...
oh,fara silalah kau stop berkhayal lagi..heheh..maaf aku memang suka berangan2 dan berkhayal..

aku senyum dah says,thank u!!~taklah biasa2 jer..
mak kata kalau orang puji kita cantik,kita jangan sombong,karang tuhan pasti marah..
oklah..kerja di office sudah memanggil-manggil..
hahhahaha..

temanya;hairban hari ni buat aku lagi semangat nak keje..
thanks to chameleon sebab kau mengeluarkan hairban yang cantik2..
bak kata Loreal terasa diriki begitu berharga..hahha

No comments:

Post a Comment