BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Monday, July 19, 2010

agagaga


hari ini dalam sejarah..
chewaaah ayat sumpah nak power rangers~
okeh2 dimulakan dengan bismillah buat kata lagu raihan kan.

pagi yang gelap kini sudah terang ...
bangun lambat sebab semalam overdose termakan ubat and then dengan muka innocent masuk office pukul 9pagi.temanya aku dah lambat sejam sebenarnya.
tataulah kenapa sejak beberapa hari ni nafsu makan aku mak ai tuhan jer lah tahu cos aku macam kuat melantak gila-gila.

sampai jer kat opis, mulakan pagi dengan minum nescafe~
dan kau ku tahu~nescafe open up open up.
*tetibe teringat iklan nescafe pulak*

tadi agak serabut cos tak faham dengan sistem filing ni.
maka bermulalah permainan baling file2 diawangan~
ekekekekeke.

sebenarnya aku dah bosan kerja kat sini, sebab aku tak bole hidup dalam dunia yang senyap.maka kenalah beramai-ramai.
sumpah aku sangat selekeh hari ni pergi kerja.
dengan muka macam nak mintak pijak.

okeh2 aku rindu kau arif dahalan.sebabnya dah 2minggu tak jumpa kau.

p/s:masa untuk memerah otak untuk mem filing system yang ada.
sumpah tak best.
faggot

No comments:

Post a Comment