BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Thursday, July 8, 2010

seorang



baru saya sedar yang segitiga itu belom tentu bucunya sama rata.
hari ni hari tak berapa baik.saya mulakan pagi saya dengan sedikit hampa.dimulakan waktu saya baru bangun dan saya akhiri dengan setiap perjalanan saya yang belum tentu belok-beloknya akan saya tahu.

saya berasa saya ini hanyalah berdiri ditempat yang tinggi dan sedang berteriak melepaskan kemarahan.marah,benci,sakit hati,sedih dan kecewa semua saya sedang rasakan sekarang..
hidup tak semua sama bila diakhiri dengan rasa kesedihan.

baru saya sedar yang saya sedang berlari dan berdiri seorang...

No comments:

Post a Comment