BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Sunday, July 11, 2010

kepada kamu yang aku rindu




kepada kamu yang aku rindu,
hari ni mungkin yang keberapa kali aku melihat kamu disebalik potret.
dengan harapan kamu juga ingat pada aku.

kepada kamu yang aku rindu,
mungkin tidak seperti dulu kita bersama.
tiada lagi tawa riang dan kesedihan teriakmu.
tapi tidak pernah lekang mengingati senyuman kamu.

kepada kamu yang aku rindu,
waktu kau pergi setelah merajuk membawa diri.
hari itu telah aku lupa yang aku sedang ego.
kemarahan aku menyebabkan aku rindu kamu sekarang.

kepada kamu yang aku rindu,
kau tiada lagi disisi,
tapi ingatan tetap sentiasa disemadikan
dibenak hati yang ditanam sedalam dalamnya.

kepada kamu yang aku rindu,
mengenali kamu suatu anugerah.
menyayangi kamu bagaikan permata.

kepada kamu yang aku rindu,
aku rindu kamu..

No comments:

Post a Comment