BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Tuesday, July 13, 2010

oh khayalanku


aku geram betol hari ni semua perasaan ada.
aku sabar jer ni tapi kesabaran aku ni dah tak boleh disukat menggunakan silinder penyukat.
aku bengang cos dapat surat warning dari office kat sabah.
palatnye shirley!!!
kenapalah aku boleh bekerja dengan orang bodoh macam dia.
memanglah kau macam bagus sangat kan?
kau telah membuatkan mood aku macam FCUK
dalam erti kata lain what the fish!!!!
dahlah aku hari ni demam teruk kau boleh hantar email bangang2.
hey kau itu hanyalah seekor kuman okeh.
dan kau jangan berangan nak jadi rama-rama.
gila marah aku sampai rasa macam nak hentak dia jer.

mood; tak boleh blar rasa nak ketuk kepala minah tersebut dengan gitar kapok ku.huh~

No comments:

Post a Comment