BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Monday, August 16, 2010

aku dan tuhanku



dalam diam, aku mencuri waktu.
membiaskan cahayanya menusuk jiwaku.
rindu ku padamu tuhan.
biar berelok-elok aku mengatur langkah.
sujudku padamu.


aku dan tuhanku,
dengan namamu yang maha pemurah lagi maha penyayang,
cintamu tidak pernah kurang, tapi ditambah kasihmu.
tuhanku, mungkin ini bukan yang pertama.
saat aku mengharungi waktumu.
telah kau titipkan doa para malaikat.

ketika malam aku menunggu dengan tabah,
witirmu sesudah salam akhir.
tuhan, jangan biar ramadhan itu pergi,
nanti aku akan merindu,
singkatnya berganti waktu.

sedang saat aku menunggu subuhmu.
melihat aku pada erti syukur.
tuhan indahnya cinta kamu

saat aku sedang bersujud...

No comments:

Post a Comment