BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Thursday, August 12, 2010

hari ni dalam sejarah


hari ni tak berapa baik cos si wayne telah terdeleted file projek dalam pc aku.paling sedih takder back up broooo.
aku punyalah marah dengan sedih lagi.adoiii.aper lah malang hari ni,dengan kaki aku luka lagi.
aku memang sedih gile lah tak payah cakap satu-satu cos aku sekarang rasa macam nak nangis jer.adoiii.
fara stop thinking!!
i cannot stop to thinking cos lots of problem in my life.
arghhh macam ni aku boleh gila tahu takkkkk.
rase mcm nak terjun bangunan pon ada,nak gigit orang pon ada.
fara oh fara kesian ko.
aperkes dengan kau hari ni.
jangan tanya cos hari ni hari palat sedunia.
boleh tak aku nak resign dr kerja sini?
penat gile layan kerenah manusia yang tak faham2 bahasa ni.

arifffffffffffffffffffffff dahalannnnnnnnnnn
malam ni jom jumpa aku,rindu kat kau.
at least ada kau takderlah gila aku.

mood;depress.

No comments:

Post a Comment