BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Monday, August 23, 2010

bila aku bengang


hari ni tah apa lancau malang gila nasib aku,dimulakan dengan morning mad by tressie.
kene maki pasal bende bodoh.aku rase gila nak hentak dia pakai tong air.huhuhu.
jahat dow buli aku.ikshhh apa ar kau ni,aku ramai gak kenal dengan cina,tapi kau macam haram lagi ar kan.tuh lah asyik bagi benda non halal jer kat aku.ingat aku makan piggy ker weh.grrrrrrrrrrr.
depress jer mood aku kan.tadi aku gila sedih now aku dah okay.
si peng wei asyik tanya aku okeh ker tak.aku kalau tak okeh mesti aku taknak cakap ar.
sebab kerja kat sini aku dah tak happy good lucky mcm dulu.bongoknyer company.
lantaklah aku nak cakap aperkan,aku nak apply cuti raya pon nak cut gaji aku.weh 300 tuh ingat tak banyak ker untuk cuti 2hari.melampau gila...
lepas tuh sebab jer dengar si shirley tuh.memang gile jahat shirley tuh pasal kau aku tak dapat permenant plus aku kene warning letter.

*suhana hamdan*
apa kata kau tolong aku letak tikus dalam beg boss aku.geram plak aku ni ha.

harap-harap cepat ar aku dapat kerja baru.buang penat masa dan tenaga aku jer kerja sini,tapi orang tak hargai.melampau-lampau bila aku senyap pijak kepala.
shirley tuh memang nak kene hentak dengan aku ni,hari tuh aku dah bagi warning kat dia nak lagi usik aku,salah orang ar shirley kau nak kenekan aku.

*shirley lie*
aku rase kau tak hebat lagi sebab kau tak dapat buat aku berenti.sebba tuh kau bengang kan?kalau cikgu yang aku tak suke dulu boleh kene berenti sebab aku,setakat kau,lebih dari tuh boleh aku buat.

pasal kerja kat sini,aku selalu tertekan,naik mental aku.

*arifin ramli aka ipin*
sorry hari tuh aku emo jangan terasa dengan aku babe,aku time tuh jiwa kacau dengan tekanan macam ni..

lepas ni korang tengok ar aku ajar korang cukup-cukup.tak guna bagi muka.melampau.
kalau boleh nak langgar musuh2 aku dengan train

1 comment: