BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Tuesday, August 17, 2010

jangan pandang-pandang?


selamat pagi matahari,
hari ni aku masuk office pukul 10 pagi,penat gila aku hari ni,
sahur tadi aku muntah gila-gila,tak tahu kenapa sejak akhir-akhir ni susah nak terima makanan dalam badan aku.
aku asyik pening jer ouh.
penat kerja lagi.kadang-kadang tuh nak je rasa nak resign kerja sini,tapi malangnya aku takder backup kerja lagi so tak boleh ar resign kan.
serious cakap aku semenjak kerja sini, memang sangat stress ar,sampai berat aku turun melampau.
ni puasa dah one week aku punya badan lagi susut.
selalu puasa-puasa yang lepas aku mesti melantak tak hingat dunia,pastuh buka puasa minum air nak gelas besar siap ada ais-ais berbagai.
now aku buka puasa, makan kuih 2-3 ulas dengan nescafe panas aku dah kenyang.
kalau makan lebih jer mulalah aku loya nak muntah.
dah macam orang pregnant plak aku ni,
orang pregnant pon tak macam aku.
hahahhahaha.
hari ni sejuk gila lat office,kulit aku kering gila,muka aku dah start pucat, badan sakit-sakit.kaki aku dari tadi asyik kejang jer.pantang sejuk asyik kejang.
selamat aku tak kekejangan otak.
tadi waktu nak pergi kerja dalam train ada dua orang mamat poyo ni,bagi aku poyo lah cos mengelabahkan?
sebok pandang-pandang aku,pastuh sengih-sengih.
aku memang tak suke orang pandang aku..
cos dalam otak aku mesti aku fikir..

"baju aku tak okeh ker?ker muka aku macho sangat sampai nak pandang2"???

temanya jangan pandang2 nanti termakan libas dr aku.
aku penat sangat ar beberapa hari ni.
nak jer aku send suratr esign and then bercuti dekat tempat-tempat yang tenang.

ok sila angkat kaki saper nak join aku bercuti??
aku otak tak boleh fikir ni..
sebelom ipin send aku ke tanjung rambutan.
ahaks..ipin gila!!!

No comments:

Post a Comment