BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Saturday, August 21, 2010

ehh biarlah


tahu tak aku rasa apa hari ni?
aku rasa macam nak lari sekuat hati sebab aku happy...............
jangan tanya kenapa,aku kedekot nak cerita sebab aku dah berapa lama tak happy kan.
buat kata mak aku janganlah kedekot.
hahahahah.

when i woke up this morning i feel like princess who waiting for the price charming.
dah-dah fara jangan kau nak berangan.ikshhh.kau ingat ni cite cinderella ker?ataupon cita barbie.hahahaha.

aku suka satu lagu ni dari bittersweet-perfect match.
suhana bagi kat aku.

ouh lupa nak kenalkan aku ada sorang kawan baru nama dia suhana hamdan,nama glamer dia ana. rase nak jer aku nyanyi lagu kat dia-keroncong untuk ana.
bila aku tengok dia teringat diri aku yang lama,dia ni gila cool okeh.aku suke kawan dengan dia,sebab dia baik,tak mengelabah,cakap ikot suke.dan dia adalah seorang kawan yang caring.bertuah saper dapat kawen dgn ko ana.hahahaha

dahlah masa untuk tido. i love bantal busuk

No comments:

Post a Comment