BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Sunday, June 20, 2010

biri-biri 1 2 3



hari ni aku tak berapa nak okay cos mood aku ditempat kerja agaklah sedikit tak betol. pagi-pagi lagi datang je aku tengok wauuu surprise.*dalam hati* banyaknya paperwork?list kerja tak payah cerita bukan mengurang but menambah.
sabar jerlah akukan...jam di pc menunjukkan pukul 2.26petang.lagi 3 paperwork aku tak siap.ikshh aku ni dah sawan ar tengok kerja menimbun.lepas tuh aku rasa macam serius aku nak berhenti kerja..

aku ada masa lagi 8harisebelum permohonan ditutup.nak ker tak accept tawaran belaja ni???
huhuhu..aku sangat kebuntuan.

aktivity di office hari ni ialah membaling file.menconteng-conteng meja dengan hasil seni aku yang memang sengaja aku huraikan dengan emosi.

to raja ibrahim putera aka yem..syg yem lah sebab concern pasal aku..

mood;aku sedang mengira biri-biri 1 2 3....okay masa untuk mencari fail-fail yang sudah aku terbangkan tadi.

No comments:

Post a Comment