BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Thursday, June 10, 2010

fly to the moon

location - hOme AlOne
jam menunjukkan pukul 8pagi,mata tak payah cakap taknak buka langsung.
adegan malas nak pergi kerja tuh pasti ada.sambil meraba-raba bawah katil.selamat kau ada kat bawah katil kalau tak satu hal aku nak cari mana kau telephone-lady gaga.

sms ku berbunyi begini
peng wei sorry i'm coming late today.
xoxo
farahsee
.

dengan muka rasa langsung tak bersalah.aku ambil masa 15minit je untuk bersiap dan aku barulah perasan.ouh hari ni anak-anak dara sali pakai baju kurung moden pergi kerja..lalu terdetik difikiran.adakah menjadi satu kesalahan jika memakai baju kurung pergi ke office.sudah tentulah tidak.hazel tak habis-habis tanya.aku dah berhenti ke asyik malas je.aku nak berhenti kerja diorang yang taknak bagi aku resign.macam-macam aku buat nak kasik diri diberhentikan tapi mission impossible aku gagal dijalankan.maka bersabarlah aku kerja disini.

next station-setiawangsa
aku tak faham dengan perangai manusia yang suka pandang memandang.alkisahnya ada seorang mamat baju hitam ni berdiri sebelah aku,tanpa segan dan kukumalunya dia senyum senyum kat aku.ya aku faham hari ni ialah HAPPY FRIDAY!!tapi tak perlu kau senyum lebih dekat 10minit.aku tahu kau pasti pelik tengok hair style aku yang pelik ni.yang penting aku buat hair style fesyen apa pun aku bayar pakai duit sendir so kau hanya mampu melihat dan jangan senyum sokmo.cos aku sangat tak berminat.
*senyum adalah satu sedekah*-maybe kau sedang mengumpul pahala?mungkin sebab tuh mamat tuh asyik senyum senyum.

dan kemudian aku blur sebentar bersama nescafe.
adakah menjadi satu kesalahan membuat rambut fesyen macam ni?
adakah menjadi satu dosa kalau aku buat gothic style?

dan yang paling tak boleh blar tahap dewa 19.sejak akhir akhir ni ada je manusia yang suka gangu hidup aku.penat aku tulis besar besar pakai font arial 40.
don't fuck with my life~
tapi ada jer yang ajak couple ajak kawen lah.
ehh kau ingat aku apa? adik adik kau nak main kawen-kawen.
yang paling tak faham bahasa,aku cakap aku taknak bercinta,aku taknaklah.
nak jugak paksa-paksa.
untuk minggu jer ni mereka bagi aku serabut sampai tiga orang ajak aku couple dan sorang ajak aku kawen.
guys,sorry kau tak nampak ker kat facebook aku..
IN RELATIONSHIP WITH ANN SOFEE...
tak faham-faham ker aku tak minat nak tahu pasal lelaki sekarang.

yang penting aku tahu apa aku nak buat,huh?pastu ada sape mamat mana ntah kecoh kata aku awek dia.kalau aku campak lesung batu kat muka kau memang kau jangan tanya kenapa.

life oh life i want fly to the moon and be back for noon.
*tetibe ayat ni merasuk mindaku*
gara-gara sekarang aku dah addicted dengan lagu James marrison-once when i was little.

No comments:

Post a Comment