BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Sunday, June 6, 2010

ouh my god

tak tahu nak cakap apa untuk hari ni.dari last week shirley asyik jer mengangu life aku.sampaikan aku sangat2 stress kerja disini.
semalam dengan muka selamber je aku discuss dengan papa aku kata aku dah penat kerja dan aku taknak kerja buat sementara waktu ni cos aku sangat2 penat.aku cakap dengan papa aku dah apply masuk university dekat perak nak sambung study full time.aku apply kat Malaysian institute of marine engineering technology (MIMET) dan ambil course Bachelor of engineering tech (hons) in naval architecture and subsea engineering.
kalau dapatlah offer ni memang aku resign weh kerja kat architect firm ni..aku rela buat assigment dengan jadi student,serious aku rasa macam aku bazir masa dekat 2tahun jer..
oh aku kene move on weh dari life aku.
aku tak boleh jadi macam ni..
Cos aku tak boleh berkerja dengan orang yang terlampau berbudget dan orang yang tak boleh terima pendapat orang lain.

dah dekat berminggu-minggu aku hilangkan tension dekat gym dengan class dance semua.
selamat arif ada temankan aku..thanx babe ko memang bestfren aku..huhhuuuh.
paling best saat kita dance lagu usher-oh my god.

dan aku masih lagi pelik tengok diri aku yang dah susut berat badan ni.dan dengan rambut terbaru aku.bila aku takder keje mulalah kau merepek buat style pelik2.huhuuh.
takderhallah..life oh life...boleh tak aku cakap aku sangat-sangat penat.


rambut yang aku telah potong..tiada lagi rambut panjang ouh.


yeahh reimei ko tetap kurus walaupon kau tua dr aku kan.
bodohlah reimei aku rindu kau..huhuhuuh..kau memang cousin yang rock.thanx for your advice emy..yep2 aku akan coolkan diri emy..nanti kalo aku dah give up duduk sini aku akan follow ko kerja di johor..time tuh jangan tanya ar emy kalo aku asyik buli kau.but semalam memang bestkan kita semua dah besar..tapi aku tetap tunggu kau kawen dulu.

No comments:

Post a Comment