BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Tuesday, June 22, 2010

dU-nIa



selamat pagi dunia-hari malas sedunia telah merebak sampai ke hujung dunia.
hahah.ini disebabkan aku malas dan still tak sehat.
badan aku semakin susut disebabkan banyak faktor-fktor yang terancam sehinggakan semalam aku timbang berat aku dah turun lagi 5kg.bila aku congak2 dan kira-kira untuk bulan ni saje aku dah lost dekat 15kg.mak dah bising kata telampau kurus.
aku target nak berat 55kg.hahahahha.memang berani matilah.lagi 5kg lagi nak kene turun.

malam tadi aku tak dapat nak lelap mata entah kenapa lah aku mimpi yang bukan-bukan.
setiap sejam aku bangun after mimpi tuh.
badan aku still sakit-sakit lagi disebabkan aku asyik tak sehat je.its normal for me~

life- aku dah mula bosan kerja disini.aku perlukan sesuatu yang baru.
sampai bila nak macam ni.aku enjoy life aku sekarang dan aku banyak habiskan masa dgn arif after kerja.dia lah kawan baik aku yang paling aku sayang dan yang paling aku percaya.

aku rindukan suasana di cssd tempat aku membesar disana dan belajar erti kekeluargaan.aku rindu razif yang banyak ajar aku erti hidup.bayangkan sampai sekarang aku tak pernah melupakannya.
dari dia aku belajar untuk efficient dari segala bentuk.
tapi tidak bagi disini yang hanya mementingkan kesempurnaan dalam sesuatu tugas,tapi tak mementingkan dari segi mutu dan juga idea.

semoga hari ini lebih baik dari semalam =)

No comments:

Post a Comment