BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Thursday, June 24, 2010

kaMu


aku bergelumang dalam lumpur yang dalam,
walau sedalam mana aku memijaknya tapi tidak tersampai setinggi harapan.
harapan yang aku letakkan sejauh utara disana,
yang belum tentu akan sampai walaupun aku berlari sekuat naluri.

apakah takdir itu bisu kemungkinan?
yang mungkin suatu hari akan lenyap oleh rasa tapi belum tentu akan lenyap oleh kata-kata.
indahnya saat aku berasa kau senyum lirik hati.
kakunya aku bila kamu kata kamu rindu aku.
sayang..cinta kamu suatu yang indah.
sedang aku kejar kamu..aku berteriak memangil kamu.
sehingga aku jatuh dipertengahan..aku tetap teguh tidak sesakit luka dikaki.
aku berada dihujung jalan menunggu kamu kali ini.
memegang kata-kata semalam.

sayang..
mungkin kamu sudah lupa pada kehidupan lepas,
memiliki kamu seperti aku cuba mengapai bintang yang bercahaya.
berpayah aku memetik bintang untuk kamu.
supaya cahayanya terangi hati kamu bila aku tiada..

tidak lagi kamu muncul kali ini,
pantas kamu berkata "t.I.D.A.k".
Jika mencintai kamu adalah satu dosa
Adakah Melukai Aku...
Merupakan Satu Pahala?


Picture by faiz akhbar

No comments:

Post a Comment