BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Saturday, February 13, 2010

bila bintang sedang kelihatan memberontak

malam ni aku melihat kearah bintang,dia pegang erat setiap tubuh hingga mataku tak berpaling kearahnya..bintang mula memberontak,kerana aku jarang meluang waktu untuknya..
wahai bintang,tahukah engkau,setiap hari aku berbicara pada matahari tapi tiada jawapan yang tepat.sehinggakan aku berputus asa,kemudian hadir pula sang malam menghiasi malam ku yang makin kelam..sang malam memeluk tubuh ku kaku berdiri di hujung dunia,mendakap aku dengan penuh kata kata dingin..malam kalaulah semuanya aku diberi waktu,bolehkah tuhan mendengar kata kata aku..aku lelah..menunggu matahari memberikan jawapan.aku bosan kerana bintang menyembunyikan diri disebalik langit..matahari memanggil hujan untuk membasahi aku..malam ini mungkin yang terakhir melihat bintang memberontak kerana aku perlukan nafas setinggi gunung untuk aku melangkah jauh..matahari jangan lagi muncul..aku sudah tiada...

No comments:

Post a Comment