BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Thursday, February 18, 2010

rantai ajaib..hohoho..pasti power


tadi aku lunch dekat ampang park,and then masuk kat kedai kasut kat tingkat bawah,kebetulan kedai tuh ada jual aksesori..cun siott..mata ku tibe2 berpaling kearah 1 rantai yg cantik..rantai tuh panjang,loket dia bentuk buah mangga dan kunci yang panjang..adesss..cun sangat,harga dia 4ohinggit..alamak..kene control ni bro bab belanja2..next week baru gaji masuk..tapi sumpah rantai tuh cantik menarik tertarik kau memang de bommm..ekekekek..adess.malam ni sure aku mimpi2 pasal rantai tuh..rantai tuh memang buat aku jatuh hati..kan best kalau dapat memiliki rantai tuh..bila pakai rantai tuh nanti mesti terasa diriku begitu berharga(iklan loreal plak)..ekekeke..oh rantai kau duduk situh diam diam okeh..next week aku beli kau..pasti cantik kalau aku pakai kau nanti..farah tolonglah berhenti perasantan ok..ekekekek..rantai kau memang ajaib,sebab buat aku jatuh hati pada kau..huaaa...rantai ajaib...lalalala...

No comments:

Post a Comment