BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Sunday, February 28, 2010

pergi


hari ni aku menangis,lihat mata ku lagi sepet dari biasa,sedikit bengkak,mataku tak berhenti menangis..aku sudah lagi tiada senyuman..hilang manakah kau senyuman?pada sahabatku mata...
kesian kau mata..bulan ni aku banyak menangis..kenapa perlu menangis?mungkin sebab aku tidak berani ambil risiko..hari ni aku terlalu sedih,aku perlukan untuk hidup yg amat panjang..aku ni tersalah langkah ke tuhan?
aku bukan seorang manusia yang sempurna...bukan seorang wanita yang baik..perangai aku sangat lain..buat suka hati aku..mungkin aku selalu belajar jangan cepat putus asa..
tapi aku hri nie betul betul jatuh..sangat aku rasa terluka,seperti hatiku dihiris dengan pisau yang tajam...tuhan,benar ini ialah salah aku!!
aku sangat mengaku tuhan,aku bukan wanita yang baik..
hari ni aku lalui dengan tangisan,aku sudah tak terurus,makanan didepan mata aku tidak langsung aku jamahi.aku meneguk air yg masin,kerana air itu dihanyuti dengan air mataku..
farah adakah kau sudah bersedia?tanya pada hati!!siapakah yang benar kau cinta?
tanya dalam dalam betul ker ini yg terbaik?
suka,sayang dan cinta perkara yang berbeza..
aku masih lagi tangisi hati yg luka lara..
aku sedang menangis disejadah mu tuhan..
jika ini yang terbaik,relakan aku pergi tuhan dengan hati yang tulus...

No comments:

Post a Comment