BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Thursday, February 4, 2010

hitam putih itu warna

kadangkala kita akan rasa hidup dan diri kita tak dihargai orang,hidup pula memainkan peranan penting..yang perlu diwarnai dengan warna yang sesuai..tapi aku rasa happy dengan life aku..aku ada ramai kawan sayangkan aku,hohohoho..maaf sani,tetiba aku buat gelak2 ala kau..aku ada sani untuk aku sms dipagi hari,aku ada charm aka hisham hussain untuk aku berchatting bila aku masuk keje..dia boleh dikatakan merangkap abang..sebab dia kata dia nak jadi prince charming..Charm ni kelakar but sweet beb..saper nak kenal,aku rekomenkan..hahha..aku ada nikgee (opismate) aku..dia gila2..kebiasaan dia akan datang jumpa aku hari2..pinjam sikat,pergi salon..badan dia kecik tapi suka manja dgn aku si nik ni..aku ada tawfik,dia lagi best wooo..boleh manja2 sikit ngan dia..aku juga ada dina kawan ex opismate aku kat offshore..sebab dia kawan aku yang sangat simple tapi kaw2 gempak..



aku suka buat hati aku rasa selesa,nah kau bagi je aku dengar lagu,mesti aku happy,paling aku suka belajar snap gambar..now,aku belajar untuk rock climbing dan memanjat gunung bukan panjat pokok yaa...sebab bagi aku, dengan usia muda ni lah better aku buat apa yang aku nak...nak nyanyi kat tengah2 pasar seni pon aku boleh jer..takderhal lah..aku syukur, sebab aku dapat mukhsin aka arif dahalan aku balik..dia lagilah..giler cool mengalahkan cool fever,bayangkan kami sama2 suka kasut sneaker mickey mouse beb..gila2..aku beli kasut tuh sebab cun..tak sangka sama ngan arif..aku ada wati,kawan geli2 kat offshore..sama bintang dengan aku scorpio..
aku memang sukalah kawan dengan wati,sebab dia berbakat bab makan ni..hohoho..aku suka makan okeh..aku ada raziah hamdan, love u bebeh..dia ni lagilah cool..for sure aku suka kawan dgn dia,walaupon dia lagi tua dari aku..tapi muka dia sweet beb..

guys,thanx a lot sebab jadi sebahagian dari hidup aku,gila aku sangat2 hargai korang...so, kita perlu hargai setiap detik bersama, saat kita jatuh ketika bermain, saat kita makan comot dan pizza terpelanting dimeja sebelah..saat kita karoke sambil rebut microphone,saat kita pergi masjid teraweh and then usha ustaz tuh hensem..saat kita tengok wayang gelak sampai keluar air mata, saat kita duduk dalam kereta dan berbual sampai lebam..indahkan hidup jika setiap masa tuh kita hargai dan ingat kembali..hey,mungkin aku belum ada semuanya,tapi aku ada MEREKA!!~

No comments:

Post a Comment