BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Friday, February 26, 2010

bye bye aggie ='(


hari ni my aggie balik aussie balik sebab nak sambung study,waa.aku sedih sgt sebab aggie akan tinggalkan aku untuk seketika..aggie belajar rajin2 yaa..aku pasti tunggu kau..jangan lupa pada katak kepam ni ya aggie..aggie tahu tak aku pagi tadi menangis sebab kau dah balik aussie..nanti bila kau kat wagga wagga jgn lupa tau minum coke,tgk gambar kita berdua..huhuh..

aggie esok pasti aku akan cari kau..pagi pagi aku dah biasa call kau aggie,pastuh YM dgn kau..huhuhu..aggie aku sayang kat kau gila2..hhuhuhu..
aggie belajar rajin rajin ya,kau jangan lupakan aku..nanti kalau kau lupakan aku pasti aku sedih tahap dewa 19..tuhan jer tahu yg kau amat penting dalam hidup aku..aggie,belajar sampai berjaya,buktikan kat mak yg kau pon boleh berjaya..

p/s;i miss u aggie..huaaaaaaaaaaaaa

habis banjir umah aku sebab menangis aggie fly balik aussie tadi..

tahu tak mcm mana aku kenal aggie?aku jumpa dia 1st time dekat besday party nazrin..aggielah yang pertama sekali salam aku..oits dalam hati aku cakap..mak ai gila mesra alam mamat nie..huu..tulah aggie,pertama kali aku jumpa dia waktu tuh dia pakai baju hitam.and then after party tuh,aku godek2 facebook cari dia dalam list nazrin..ekekkeek..

start dari hari tuh aku selalu chat dgn dia,sms dia,motif aku dah terbiasa dgn aggie dah 2bulan lebih nie..
ingat lagi waktu tengok wayang cter adnan sempit,1st time dengar aggie gelak2 comel tengok cter melayu..aku suka usik si aggie nie..sebab aggie nie dia suka speaking LONDON.ekekek..sampai aku kata kat aggie..
"I SOUND SILLY IF I SPEAK MALAY"...

hahahha,gila kejamkan ayat aku aggie..
aku bila minum teh o ais mesti ingat kau,sebab kau suka sgt pesan teh o ais bila kau melepak dimana2 kedai..
aggie mcm aku suka pakai baju kaler hitam,tapi sorry aggie tak gothic mcm aku..harap maklum yaa..semalam last aku jumpa aggie,huhu..sedih okeh...penat aku tahan air mata nie jangan keluar bila depan aggie semalam..aggie kadang2 aku rasa mcm nak ikot kau jer g study kat wagga wagga..lalalalala..sebab aku nak sambung degree tapi aku tanguh dulu hajat dihati...




aggie nanti dah sampai aussie kau call ya aku..
aku tunggu kau nie aggie..
aggie kau sgt istimewa..mcm chocolate cheese cake kat secret recipe tuh aggie..
kau jer yang kata aku comel dan cantik walaupon muka aku mcm katak kepam,sebab aku kan suka perasan cantik,memanglah aggie kau sangat bersabar dengan jiwa aku yang selalu selamber dan takderhallah..

aggie cepat pulang,aku masih tunggu kau di bawah pokok,sebab kau kata kau adalah pokok..huhuhu..

a g g i e
December 04, 2009
tarikh ni sampai bila bila aku akan ingat hari itulah pertama kali kau salam aku sebagai tanda perkenalan..
thanx aggie for everything!!!
~

No comments:

Post a Comment