BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Sunday, February 21, 2010

wtf???kau gangu tido aku!!mcm haram

semalam aku dahlah penat sebab merayap rayap dgn zulia dekat sungai wang..paling tak boleh blar..tren plak rosak before nak pergi jumpa zulia..anyway aku dapat kawan baru,nama dia ayeed..budak ayeed ni tak habis2 cakap..weh zulia,fara apa barang comel..brutal ar.ekekeke..kau memanglah ayeed..sengal sengok betol..hahah..oklah aku punyalah penat pasal terkepit dalam tren lama2 gara tren rosak..balik jumpa zulia gilalah penatkan?aku mandi jer terus tidoo..hp aku macam biasalah kalo aku tido hp jatuh katil..adess..sedang aku sedap2 tido dibuai mimpi laila(buat kata yasin)..sekali berdetam detummmm..macam haram!!~aku yang tido terjatuh katil lagi..adess kaki kanan lagi bro..dahlah cina mana bakar mercun depan umah aku pukul 12 malam sampailah 2pagi..aku sangatlah sabar tahap dewa 19..selamat aku bangun awal hari ni pergi kerja..waktu nak pergi kerja pulak,ada ker sorang mamat ni suka suka jer tolak aku..sekati laki mak tiri kau jer kan langgar aku..dahlah kau tak mintak maaf..dengan selamber waktu aku nak keluar turun di ampang park,aku tolak dia menggunakan kepakaran rugby ku..silap orang bai kau nak tolak,kau hingat kau tinggi kau bajet kau kuat..poyo betool.tema dan persoalannnya,janganlah ganggu tido aku dengan bunyi2 yg mengejutkan..aku ni tido memang lasak dan suka jatuh katil..heee,sabar jerlah..buat kata ayeed semalam..bengonglah kau ayeed..memang dasar budak2..ekekekeke..selamat kau teror masak ayeed nanti boleh ajar aku masak..lalalalala..ok guys..chow bebeh

No comments:

Post a Comment