BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Tuesday, February 16, 2010

february yang pelik

hari ni aku tak tahu kenapa hati aku tak tenang,tak sedap hati macam ada benda tak baik akan berlaku kat aku..tuhan, berikanlah aku petunjuk dan hidayah tuhan..kuatkanlah iman ku,teguhkanlah kekuatan ku..subuh yang menjangkau pagi ku tadi,aku hanya tersenyum selepas rakaat terakhir, seperti macam aku mempunyai ketenangan yang sangat ringan untuk aku fikirkan..entahlah,mungkin ini hanya firasat aku.ya allah aku selawat keatas mu,tenangkanlah fikiran aku..bulan ini memang banyak dugaan yang tuhan berikan..ya allah,selamatkanlah aku dari segala musibah..hati berikanlah aku kedamaian untuk aku lalui hari hari seterusnya,hari ni aku senyum dalam keresahan..ya allah besar sungguh ujianmu..

No comments:

Post a Comment