BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Sunday, February 28, 2010

pagi yang gelap

pagi pagi lagi aku jatuh katil gara-gara aku terlambat bangun pergi kerja..hahhaa..
sedih nie..tapi kene mulakan hari dengan perasaan syukur kan?
sedang sebuk sebuk aku nak siap pegi keje,aku jatuh tergelincir..sakit wooo..lutot aku lagi!!~weh kenapa mesti jatuh yang luka adalah kaki..kesian kau kaki..jadi mangsa keadaan..

15minit kemudian...
(stesyen putra LRT)
aku kaki sakit pon jaguh woo berlari lari...kemudian aku nampak seorang pakcik yg kurang upaya,dia cacat penglihatan...bangang betollah..orang kat dalam stesyen tuh 1 pon takmo tolong pakcik tuh..aku menghayunkan langkah bertapak tapak membantu pakcik tuh..
paling tak boleh blar,ada sorang mamat ni pandang aku sebab aku tolong papahkan pakcik tuh..apa pandang2 ada hutang ker bai???bluekk..
muka hensem tapi otak letak kat singki..aku tak suka orang pandang aku sangat..
MAAF AKU ALERGIK PADA ORANG YG SUKA PANDANG2 AKU..

20minit lepas tuh
aku pon sampai opis..
dengan bangganya aku touch card pukul 8.28pagi..ahaks..lalalala
paling gila terkejut biawak,aku dahlah lapar,pastuh waktu nak beli makanan cuba teka siapa yang bayarkan makanan aku???
RAJINI KANTH..adayapaa..
pelik aku dan blur ditengah2 food court belakang opis..
adesss..

tapikan aku rasa sedih lagi walaupon muka aku agak selamber bear bear,
baiklah aku tak cukup masa ni..
kerja diatas meja sedang melambai lambai suh aku dtg buat diorang..
Baiiikkkkkk...

No comments:

Post a Comment