BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Sunday, February 7, 2010

pokok jangan pernah lupa

hari ini aku berdiri, melihat keatas langit yang dilitupi oleh sang awan..putih yang melitupi langit, mendatangkan hujan..aku bernyanyi lagi..tapi tak terdengar oleh sang pokok..pokok jangan pernah lupa pada aku..jangan pernah berubah jika aku jauh darimu, jangan pernah hilang tinggalkan aku..pokok oh pokok..aku bakal merindui kau..kau akan diterbangkan bersama sama bintang dan matahari..aku tak bisa menemani kau, tapi firasat ku sentiasa ada padamu sang pokok..
hari ni aku melihat pada layang-layang yang terbang...
gembira sungguh kau terbang..mungkin kau gembira bertemu rakan-rakan lain...
aku masih menghitung hari..menunggu detik sang pokok pergi...
tapi pokok berjanji akan kembali..pokok jangan pernah lupa aku yup..
aku sentiasa menunggu sang pokok..
pokok, kalau aku hilang..jangan lupa cari aku..kalau kau ikhlas pasti kau akan ketemu aku..mungkin aku sangat comot..tapi ingat aku tetap masih yang sama seperti dulu..
pokok..jangan pernah lupakan aku yup..aku pasti akan merindui saat aku berteduh dibawahmu..



aku suka pada gambar ni, mereka gembira sebab adanya erti mesra..

No comments:

Post a Comment