BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Wednesday, February 17, 2010

tuhan aku beristikarah lagi

tuhan,mataku taknak lelap..aku tidak keselesaan,jiwaku buntu,hatiku resah,tuhan ini kah balasan aku tuhan,mencintai umatmu lebih darimu,mungkin bila bersama mereka aku lupa tentang kau sebagai pencipta..tuhan,berikanlah aku kekuatan..malam ini aku beristiqarah lagi,aku tangisi ujianmu yang diberikan.masyallah,aku kuatkan semangat,tuhan berikanlah aku petunjuk dan hidayahmu..berikanlah aku ketenangan dijiwa seindah qalam mu..ya allah,tuhan yang maha mengasihi..aku panjatkan setinggi doa dengan tangan yang terbuka,kuatkan lah iman ku,kuatkanlah jiwaku..kerana hidup ini masih lagi panjang..

No comments:

Post a Comment