BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Wednesday, February 17, 2010

tidak tertulis

aku berdiri kaku didalam train,kelmarin membuatkan aku menangis dan sedih tentang hidup..ya allah tuhan kau duga aku lagi..tamakkah aku tuhan,kerana sayang pada 2 lelaki..aku tahu aku jahat,aku buka lembaran hidup aku luas luas..aku buka mata aku,aku tangisi lagi dugaanmu,kopi yang aku minum terlalu masin rasanya,kerana air mataku membasahi setiap perjalanan ku kehari ini..hari ni tiada lagi senyuman untuk aku senyum,aku cuba untuk senyum,tapi matahari tidak mengizinkan aku untuk bergembira..aku masih butuhkan waktu siapakah yang harus aku pilih?tapi aku memilih untuk senyap,kerana emosi aku jauh di awangan..yang belum tentu lepas ni akan buat aku gembira..tuhan,jahatkah aku?inikah balasan aku tuhan?

No comments:

Post a Comment