BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Sunday, April 25, 2010

akuPunBerjalan?

Hari ni hari Ahad aku pun berjalan ikot mama membeli barang2 ijan yang nak kahwen - kenapa bahasa melayu aku tongang langang? takpe ni terpengaruh Tawfik tak reti cakap Melayu cos I sound silly when I speak in Malay..erkkk



Location; gIant-Carefour-Jusco
Time;10am-16.30pm
The hot followers; Nina sakura ,Ijan ,Ika, Mama & fara
Topic;akupunberjalan?



sampai je kat kedai yang jual alat2 kahwen ni, aku dengan nina psycho dengan barang2 sana,ijan yang nak kawen aku dengan nina sibuk pergi carik barang, biasalah anak Pak Sali memang bising habis satu kedai kiterorang buat macam kedai Sali&Co,NOT Tiffany&Co yee. Seetelah jiwa kami serabut maka terhasillah aksi tak sepatutnya-sambil memikir apa yang tak cukup.

Sampai je kat Carefour duit pon sepah-sepah terbang,mula-mula nina lah gedik nak ice cream lah. Pastuh mama kata nak gi jusco aku dahlah patah kaki tangan penat berjalan mak aku ni pantang kalau dapat berjalan, dia lagi hebat dari aku..akupunberjalan lagi..

ketika dalam kereta-aku telah rasa sangatlah teruja secara tetibe kereta kesukaan aku volkswagen betul2 weh depan kereta aku..apa lagi ambil hp nina macam orang gila aku snap picture kereta tuh - *kereta idaman ni*.


time ni aku suh nina pergi kejar kereta ni dengan melanggar lampu isyarat..ada kami kisah?


masa ni traffic light merah aku bulun snap lagi-gile dow aku masa ni, mama kat belakang dah bising2..aku dengan nina buat muka *kami tak bersalah mama*..


yeah,berkat aku doa nak snap gambar dekat-dekat termakbul jua.aku cakap dengan mama, mama kalau nak suh aku ambil driving license kene belikan aku volkswagen kaler silver macam kereta ni barulah aku ambik lesen kereta..

Sampai jer di Jusco.


aku pantang nampak benda pelik2 semua aku snap termasuklah cadar katak kepam dan berbentuk pisang..nina sangatlah teruja dengan penyangkut mug yang berharga 10 hinggit tuh.keterujaan si nina terselah bersama aku.Maka nina membuat decision untuk membeli penyangkut tersebut..



Nina yang dalam excited sebelum membeli penyangkut mug..
ucapan beliau ditengah2 jusco-terima kasih kepada mak dan ayah yang menyokong saya.
aku pon pelik?apa kene mengena penyangkut mug dengan ucapan kau yang takder kene mengena langsung..motif???

kami pun berjalan lagi.. aku kata weh aku haus mari kita pergi minum..


tiba-tiba aku teringat kecik2 aku suka isap cuut cuut..ni lah cuut-cuut yang aku suka ketuk kat kepala hazel bila kecik2 aku nak milo lepas balik tadika.

++++dah habis dah++++

No comments:

Post a Comment