BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Monday, April 19, 2010

mERah itu r.e.d

aku risau kat ajie hari ni dah 2hari dia mc tak datang keje..aku concern pasal ajie. dan tiba-tiba sedang aku sibuk-sibuk nak berblog musuh ketatku aka hilmi from HR pulak muncul..heiiiii apa kau buat disini,buat muka poyo lagi..selamat si liza datang jumpa aku bagi chocolate..ekekeke..i love chocolate..tenang sikit aku,aku asyik emo jer minggu ni,kan?ada aku kisah..ekekeke..aku tak tahulah kenapa aku suka chocolate sekarang..biarlah orang kata makan chocolate boleh gemok,aku janji happy dapat makan chcocolate adess teringat chocolate beryls almond aku,sedaplah dah lama aku tak makan chocolate tuh.

nikgee pulak sibuk kata aku dah gemok,eleh nik kau jeles sebab tak dapat sedot lemak2 aku yang comelkan? aku agak jer nik.

semalam tawfik bagi tahu aku June ni mungkin dia tak dapat balik,aisehmen kesian plak tengok dia.susah sangat ke assignment dia?perlukah aku meminta pertolongan jeinab aka zainal aroha zainal arshad,aku tahu jeinab memang sangat power bab-bab ni cos dulu dia pernah kerja dengan facebook overseas. jeinab ni aku suka style dia.pergi shopping masuk kedai mahal-mahal pon dia tetap dengan style selamber dewa dia *tshirt bodoh+selipar jepon+short pants+rambut alfro dia pastuh dengan spec dia macam kaler.

tadi waktu aku pergi kerja adalah seorang mamat ni dia selalu hantar awek dia pergi kerja and then park dekat depan citibank..vespa dia cun kaler purple.fuyoooh aku teruja giler, dan aku mulalah start berangan tadi....

"kalaulah aku ada vespa tak pon minicooper kaler merah-merah kaler feveret sedunia., pasti aku kelihatan hebat dan jebat membawa kenderaan tersebut,bayangkan bawak minicooper pastuh aku pakai short pants,tshirt aku bertajuk " bapak aku kata mak kau rongeng" dan tambahan lagi dengan kasut converse merah..weh aku bengang betol teringat kasut aku kaler merah hilang last year, tahu tak sali belikan kasut tuh untuk aku pergi class.aku merindui kasut merah tuh sumpah aku nak suh sali belikan baru sebab tak sama dengan beli sendiri.



dalam hati asyik tanya lebih dari sejuta kali bilelah dapat nak beli kete minicooper merah ni..impian tuh kene tulis dan tampal kat depan pc opis,sebelum umur 30 tahun saya nak memiliki sebuah kereta minicooper kaler merah.

motif, hazel kenapa aku bau blackberry bold 9700? sajerkah mahu buat aku jealous?

No comments:

Post a Comment