BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Sunday, April 11, 2010

allergic

Pagi yang sama dan jam menunjukkan pukul 9 pagi. Masih duduk dimeja yang sama dan cuma hanya boleh berkata..selamat pagi Isnin. Aku cuma rindukan zaman aku dulu..time tuh no one care about me and no one fuck about my life..

sekarang memang lainlah,ada jer manusia hati jahat, muka mintak lempang,lelaki perasan bagus,manusia poyo, orang jahat yang datang kat aku...
shuuu shuu..go away from me okeh!! sebab korang menyusahkan aku..
tuhan aku nak hidup aku yang dulu.

kadang-kala aku aneh tengok manusia yang bertopengkan kejahatan,tapi berpura-pura sangat baik. aku pon bukan baik tapi aku tak sekejam kau yang suka memaksa..wahai manusia-manusia sekaliaan tolong jangan gangu hidup aku boleh?
sebab mulot kau manis tapi penuh penipuan.erkk..

I'm allergic with hypocrite people. Thank you.

No comments:

Post a Comment