BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Wednesday, April 14, 2010

bababababa

sejuknya hari ni,aku ambil masa 5minit untuk berjemur dibawah matahari..sangatlah sejuk..kerja pulak takder kat office,mata aku asyik mengantok jer.
minggu ni aku mengaku sangatlah penat dan mengantok,aku makan tak sangat tapi aku sangatlah nak tido,mungkin ini berlaku disebabkan aku dah 3 hari tak makan ciku.sebab ciku bagi aku adalah sumber inspirasi aku ketika bekerja.

tadi pon time lunch aku tertido sekejap sambil aku sebok-sebok chat dgn tawfik,mata aku memang tak boleh control dari nak tido..maaf aku mengaku aku tido mati sekarang.
sampaikan orang call aku pon aku tak dengar. Aku penat sangat-sangat..aku just nak rehat jer.

esok dah jumaat, kene pergi Gim lagi, pastuh kejap lagi nak teman ajie beli barang2 untuk lawan bowling nanti,ahad insyallah kalau jadi nak pergi hiking.mak ai..baru perasan dari last week aku busy sampaikan takder masa untuk aku rehat.

kan best kalau sekarang ni aku ada kat atas katil,sambil tutup muka dgn bantal busuk aku dan pelok bear-bear aku kuat..
ohhh bantal.. =(

No comments:

Post a Comment