BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Thursday, April 15, 2010

yang terindah

sedang aku sibuk di office, aku hampir lupa kejutkan hadiah terindah tuhan untuk ku "Tawfik". seperti biasa, setiap hari aku akan call tawfik untuk dia bangun pagi,walaupon mahal call Aussie,tapi aku tak kesah sebab aku sentiasa menghargai dia.
yang aku harap aku sentiasa ada untuknya.

sejak akhir ini, aku kerap lihat aggiee aku tidak seceria dahulu,mungkin kerana dia bosan dengan hidupnya disana. Tawfik aku pun bosan tanpa kau tawfik,cepatkan tawfik masa berlalu? ketika aku sedang tutup mata dan celik kembali sudah 47hari 12jam 20 minit dan 16saat kau pergi tinggalkan aku.

tapi aku tekadkan diri yang kau pasti akan pulang.dan aku sentiasa menghitung saat kau ada didepan mata aku, dan senyumanmu membuat aku menarik nafas lega.
tawfik tahu tak waktu pertama kali aku jumpa kau dekat rumah nazrin? time tuh kau tak habis-habis senyum sampai aku asyik melihat kearah kau yang sedang bersorak gembira. aku masih ingat lagi dengan kau jugaklah for the 1st time I celebrate Valentine's day dekat restoran atas bukit. Time tuh kau pakai kemeja kaler purple.

setiap kenangan yang kau bagi tawfik tak pernah aku lupa pun,semua aku ingat termasuklah bila kau selalu curik2 buat mulot comel.tawfik, kalaulah aku ada disana disisi kau, aku pasti akan buat kau manusia yang paling bahagia.
aku akan berdiri dibelakang kau dan bangunkan kau saat kau sedang jatuh.
tawfik walaupon kau suka kata kau tak hensem dan gemok, tapi bagi aku, kaulah manusia yang paling sempurna tuhan ciptakan untuk aku.

tawfik janji ya kau akan selalu happy dengan life kau.
sebab kau manusia yang perlu ada dalam hidup aku.
tawfik yang terindah untuk aku.yang aku rasa aku perlukan dia untuk meneruskan hidup aku.
ya, aku bahagia jika tawfik bahagia. aku sayangkan aggiee, tuhan..
Tuhan, lindungilah tawfik dari segala bencana,
permudahkanlah hidupnya,
bahagiakanlah dia kerna aku sangat mencintai dirinya tuhan..
amin..

No comments:

Post a Comment